Valutor:
olika stilar
Sök:

Frakt & Retur



RETUR OCH UTBYTE

Hur returnerar eller byter jag ett objekt från min order som jag inte är helt nöjd med?

Mycket olyckligt att du inte är helt nöjd med din mottagna artikel! Kanske är storleken inte korrekt, färgen matchar inte din hårfärg väldigt bra, modellen är inte så snygg ... Inga bekymmer! Du kan returnera eller byta ut ditt inköp inom 14 dagar efter mottagandet utan specifika skäl. Mer information om laglig rätt till återkallelse? Klicka här.

Fri retur:
Du kan alltid returnera ditt inköp inom 14 dagar efter mottagandet gratis och utan särskilda skäl genom att föra artikeln till en filial av ditt val. Om du vill returnera en fullständig order, får du omedelbart värdet av de returnerade objekten i kontanter efter en lyckad inspektion av föremålen. Eventuella fraktkostnader du betalat kommer också att ersättas. Om du vill returnera en del av din beställning, får du omedelbart värdet av de returnerade objekten i kontanter efter en framgångsrik inspektion av föremålen. Eventuella fraktkostnader kommer inte att ersättas.

Byta i butiken:
Du kan också byta ut objektet till ett annat objekt som finns i butiken.

Återvänd på egen bekostnad:
Du kan helst skicka artikeln tillsammans med returformuläret till.

Byte är inte möjligt om du väljer att återvända till huvudkontoret. Fraktkostnader återbetalas endast vid återbetalning av hela beställningen. Tack vare returformuläret kan vi arbeta väldigt snabbt och vi vet omedelbart vilket paket som tillhör vilken kund. OBS: Vi ber dig att fylla i returformuläret hela tiden. Observera också att du ger tillbaka returleveransen tillräckligt om du returnerar en vara. Om din retur är otillräckligt frankerad måste vi betala dessa direkta returkostnader när du returnerar din retur.
Du kommer att återbetalas beloppet för det returnerade objektet till ditt konto efter mottagandet av artikeln i vårt logistikcenter och efter en lyckad inspektion. Du bör därför alltid tydligt registrera ditt kontonummer på returformuläret.

Det här är stegen som äger rum under återbetalningen:

1. Retur tillbaka till Post NL och bevara leveransbeviset.
2. Ditt paket kommer att hämtas till vårt returcenter via Post NL.
3. Din returförsändelse kommer att kontrolleras.
4. Efter en framgångsrik check återbetalas beloppet för det returnerade objektet till ditt konto.

Har jag en garanti på mina föremål?

Vi strävar efter användbara och hållbara artiklar. Därför gäller den rättsliga garantin för alla varor som du köper från oss. Det innebär att en artikel måste vara i gott skick och måste fungera ordentligt vid normal användning. När du får ett objekt som inte är fallet kommer vi att tillhandahålla en lämplig lösning så snart som möjligt. Du kan också kontakta vår kundservice kollegor på numret

Om en produkt bryts på grund av ett produktionsfel omfattas detta av vår garanti. Då kan du ta med produkten tillsammans med returformuläret i en gren av ditt val eller returnera

Efter det att du returnerat eller tog in en gren av ditt val, kommer vi att kontrollera om produkten inte fungerar ordentligt på grund av ett produktionsfel eller på grund av normalt slitage. Om det uppstår ett produktionsfel kommer du att bli informerad om detta och det belopp som betalas kommer att återbetalas / återbetalas så snart som möjligt. Normalt slitage ersätts inte.

Vill du ha mer information om laglig rätt till återkallelse och undantagen? Klicka här.

Vad gör jag om jag inte får det jag beställt?

Först och främst, var snäll och nyfiken och kontrollera omedelbart innehållet i ditt paket så fort du får det. Märker du ett problem?

- Är ett föremål skadat?

Innan vi skickar din beställning kontrollerar vi noggrant om de beställda artiklarna är i perfekt ordning: vi skickar våra varor som vi vill ta emot dem! Har en artikel blivit skadad under frakt? Tveka inte att kontakta vår kundtjänst kollegor via e-post eller telefon. Vi gör vårt yttersta för att bearbeta din beställning som önskad.

- Är din order ofullständig?

Finns det en artikel saknas? Innan vi skickar din beställning ser vi mycket noggrant ut, men vi kan givetvis göra ett misstag. Tyvärr! Om du inte har fått allt du beställt, kontakta vår kundtjänst kollega omedelbart via e-post eller telefon. Vi gör vårt yttersta för att bearbeta din beställning som önskad.

- Ta emot något annat än vad du beställde?

Har en felaktig vara levererats? Innan vi skickar din beställning ser vi mycket noggrant ut, men vi kan givetvis göra ett misstag. Tyvärr! Om du inte har fått det du beställt, kontakta omedelbart vår kundtjänst kollegor via e-post eller telefon. Vi gör vårt yttersta för att bearbeta din beställning som önskad.

tillbaka